Tuesday 21 November 2017

10 Pips En Dag Forex Trading System


10 Pips A Day Forex Trading System Noen dager tilbake, hadde jeg skrevet et innlegg om Millionaire Traders: Vanlige folk som gjorde fortunes trading forex. Jeg snakket om Hoosain Harneker: De 10 pips en daghandler. Han lager bare 10 pips daglig og har gjort en formuehandel forex gjennom årene. Nå kan du også øve 10 pips daglig med dette enkle forex trading systemet. Først praksis hvordan du bruker disse indikatorene på din demo-konto. Når du får følelsen av det og begynner å lage 10 pips med hver handel enn du kan bytte over for å leve handel. Here8217s tradingoppsettet, oppføringsregler, stopper tapreglene og avslutter regler for dette systemet. Jeg tror virkelig det kan potensielt generere mye mer enn 10 pips per dag, men jeg er sikker på at jeg er så syk av de utrolige påstandene fra det selvutnevnte forexen. 8216gurus82178230 Du vet, løfter om 1000 pips om dagen 8230 trillioner dollar over natten8230 OK nok av mine rants. Let8217s begynner med en gang: Timeplan: 1 time. I dette systemet bruker vi 3 indikatorer: 1. 5-perioders eksponentiell flytende gjennomsnitt (EMA 5) anvendt på Lukk. 2. 12-perioders eksponentiell flytende gjennomsnitt (EMA 12) brukt på Lukk. 3. 21-årige RSI (RSI 21) Entry Regler for lange handler: It8217s enkel. Vi går inn i en lang handel når EMA 5 krysser EMA 12 til upside8230 og RSI 21 50. Opptaksregler for korte handler: Skriv inn når EMA 5 krysser EMA 12 til nedre siden. OG RSI 21 50 3 kommentarer: Minste innledende innskudd for å åpne en konto med Capital One Forex er 100 USD eller tilsvarende i din basisvaluta. I motsetning til mange meglere tar Capital One Forex ingen gebyrer for overføring av midler til kontoen din med kredittkortkort og alle E-Wallets. Jeg hadde funnet en fantastisk programvare på internett som kunne generere SIGNALS of Forex når det var en mulighet til å tjene. Jeg bruker denne programvaren for siste 3 måneders forsterker jeg tjener hver dag 1000 - 20 PIPS ved hjelp av denne enkle programvaren. FÅ DET HER FÅ 1000 PIPS DAILYForex handelsstrategi 15 (10 pips per dag) Skrevet av Bruker den 13 april 2009 - 13:50. Sendt av Steve AM NYTT TIL DENNE NETTSIDEN OG BESLUT TIL Å POST MINE PERSONALE SYSTEM. DET HAR GJELDT MEG STEADY PROFIT, MEN NÅR DET ER LANGT I MARKEDET, DER IKKE GJØR ENHET SOM OG SOM HVORFOR ER HER, SOM ATT KAN HJELPE HJELP. SYSTEMET: TIME FRAME: DAGLIG INGEN INDIKATORER VALUTA: ALLE OMDRINGER ETTER EN ÅPEN AV EN NEW CANDLE STICK FOR EN NY DAG, STEDER DU KJØP STOPP 30PIPS TILGJENGET TIL ÅPEN PRIS STED SELG STOPP 30PIPS MINUS FRA OPEN PRIS STOPP TAP 50 PIPS VENNLIGST CHECK Historien om dagskartet så langt, og oppdag hva som snakker om, fant jeg dette systemet og jeg brukte det personlig og har gjort 10 pips og mer hver dag. Svakhet i dette systemet: Hvis du ikke plasserer handel tidlig på tide, vil du glemme muligheten denne hvor jeg trenger assistanse fra medlemmene i dette forumet for å lage og ea for meg basert på dette systemet. VENNLIGT, Jeg trenger virkelig hjelpen din, vennligst hjelp meg for mer kontakt e-post: MRAFOLABIPLAZAYAHOO jeg vil ikke minnes om hver og en vil handle med meg på dette systemet og også post-resultater.10 pips en dag forex trading strategi 10 pips en dag forex trading strategi er et enkelt forex trading system for nybegynnere og til og med avanserte forex handelsfolk. Valutapar: bare de store parene Indikatorer som kreves: 5 ema og 12 ema og RSI 14 med nivå 50. Mens her kan du også like å sjekke disse ut etter å ha lest denne 10 pips per dag forex trading system: Også hvis du er en forex handelsmann som liker å handle breakouts, her er en fantastisk liste over 21 Breakout Forex Trading Strategies: IDEN BEGRENNET DE 10 PIPSEN EN DAY FOREX STRATEGI OG PROBLEMENE DET SKAPER Hva om du bare kan sikte på å lage 10 pips om dagen Hvis du treffer 10 pips for dagen er det ferdig, ikke mer handel for dagen. LES 10 OG 20 SMA MED 200 SMA Forex Trading Strategy Neste dag kommer du og tar sikte på 10 pips igjen. Hvis du treffer din 10 pips profitt for dagen, handler du ikke lenger. Dette betyr at hvis du tar den første handelen og den første handelen gir deg 10 pips av fortjeneste, vil du ikke handle lenger fordi hele målet med dette handelssystemet er å lage 10 pips om dagen. Nå er problemet med dette systemet: hva skjer hvis don8217t gjør 10 pips i løpet av dagen Hva skjer hvis du har 10 tapte handler på rad Vil du fortsette å handle til du treffer 10 pips fortjeneste for dagen Vel, hvis that8217s saken , du må tjene penger på de neste 11 handler, og det er den 11. handelen som gir deg de 10 pippene du trenger for dagen. Men da er det veldig stort problem, for nå står du overfor problemet med overtrading, og du vet virkelig ikke om de neste 10 handlene vil bli alle vinnere8230 Så med denne 10 pips en dag forex trading strategi, etter min mening, du må ha et sett grense på antall tapende handler på rad du kan ta før du sier: 8220that8217s det, ikke mer trading for today.8221 HANDELSREGLER AV 10 PIPS En DAY FOREX TRADING STRATEGY Selg når 5 krysser 12 nedre sider og RSI krysser under 50 steder, stopper tap 2 pips over høyden av forrige lysestake som ble stengt før ema crossover. Ta fortjeneste målet er 10 pips READ 50 EMA Forex Trading Strategi-En stor fortjeneste potensial i et trendende marked Kjøp når 5ema krysse 12ema til oppsiden og RSI krysser over 50 nivå. plasser stoppfall 2 pips under det lave av det forrige lysestaken som ble stengt før ema crossover. Ta profittmål 10pips ULIKRINGER AV 10 PIPS En DAY FOREX TRADING STRATEGY du kan bruke 10 pips en dag forex trading strategi på par som har store sprekker, vil du bli stoppet ut veldig enkelt. dette er en trend trading forex-strategi, så hvis markedet er flatt, har du mange falske signaler, derfor foreslår jeg at du bare bruker denne strategien i London og New York trading sesjoner. du begrenser deg bare til 10 pips profitt per dag når noen ganger handelen du tar, vil du se senere at den har flyttet 50 pips eller 100 pips, men du har bare 10 pips fortjeneste. tendens til over handel hvis du er opptatt av å få 10 pips per dag, noe som betyr at du kan blåses forex trading konto enkelt hvis du gjør det. FORDELER AV 10 PIPS ET DAY FOREX TRADING STRATEGY Det er et ganske enkelt trading system som kan brukes til selv nybegynnere forex handelsfolk. Fungerer veldig bra i sterke trendingmarkeder 10 pips fortjeneste mål oppnås lett i forhold til noe som pips målet på 50 pips. 8220Vid diversifisering er bare nødvendig når investorer ikke forstår hva de gjør.8221 8211 Warren Buffett Fordi Deling er omsorg, vennligst don8217t glem å dele denne 10 pips en dag forex trading strategi med vennene dine ved å klikke på delingsknappene nedenfor. Jeg vil virkelig sette pris på det. Takk. LES Parabolisk SAR og MACD Forex Trading Strategi-Strategi fungerer virkelig bra i sterk trendende marked

No comments:

Post a Comment